0

Walentynkowy Landing Page Twojego sklepu internetowego!

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Jedni z nas je lubią bardziej, drudzy niekoniecznie przepadają za nieco kiczowatą aurą tego święta. Nawet jeśli nie za bardzo przepadacie za tym dniem, a macie pomysł na to, jak wypromować Wasz biznes właśnie z tej okazji – badania popularności walentynek wśród Polaków stoją po Waszej stronie. Jak się bowiem okazuje 59% Polaków w 2013 roku deklarowało chęć świętowania walentynek, 74% Polaków podoba się ten zwyczaj, a ponad połowa osób twierdzi, że podaruje komuś prezent z tej okazji.

Sklepy internetowe RedCart

Landing page jest jednym z narzędzi, które możecie wykorzystać w swoich kampaniach walentynkowych prowadzonych online. Dlatego też przygotowaliśmy dla Was krótką infografikę, która pomoże Wam w jeszcze lepszym przygotowaniu landing page’a dla kampanii walentynkowej.

Walentynki w sklepie internetowym

 

Walentynki głównie w branży e-commerce to jeden z najbardziej gorących okresów w roku. Landing page  wykorzystasz w prosty sposób zarówno do celów typowo sprzedażowych, jak i budujących pozytywne relacje z klientami. To ostatni dzwonek, aby stworzyć stronę docelową dla Twojej kampanii. Nie rezygnuj z możliwości jaką daje to święto, by pozyskać nowych klientów!

Tekst oraz grafika pochodzą z bloga Landingi.pl

Agata Banasik

Dodaj komentarz