0

Rozwijaj swój sklep internetowy z narzędziami marketingowymi

Prowadzisz sklep internetowy i masz wrażenie, że Twój biznes stanął w miejscu? Jeśli tak, to koniecznie musisz zobaczyć Narzędzia Marketera stworzone przez wydawców magazynów Marketer+. Jednak zanim skorzystasz z oferty innych firm, przyjrzyj się dokładnie co jest w stanie zaoferować platforma sklepowa. Od bogactwa jej funkcji bowiem zależy Twój sukces w biznesie. Zobacz zatem najpopularniejsze narzędzia marketingowe oferowane przez system sklepowy.

W przypadku narzędzi marketingowych, które mogą Ci zaoferować platformy sklepowe, będą to na pewno:

  • Cross-selling i polecane produkty – te dwa narzędzia skutecznie powiększają wartość Twojego koszyka zakupowego. Klient wybierając konkretny produkt dostanie ofertę komplementarną (uzupełniającą o inne produkty) w ramach cross-sellingu.
  • Promocje i wyprzedaże – elementy, które kochają Klienci, a Twój koszyk nigdy nie pozostanie pusty! Takie narzędzi pozwoli Ci informować Klientów o aktualnych promocjach, obniżkach cen i wyprzedażach.
  • Newsletter – to dzięki niemu Twoi Klienci będą informowani o wszystkich promocyjnych działań Twojego sklepu. Wykorzystuj grafiki lub gazetki z ofertami.
  • Zakupy grupowe – choć ich moc i blask trochę przeminął, nadal są ciekawym uatrakcyjnieniem kanałów sprzedażowych.
  • Aukcje internetowe – wystawiając swoje produkty na Allegro, eBay  czy Świstak to doskonała reklama Twojego sklepu. W najlepszych platformach wystawianie produktów odbywa się bezpośrednio z Panelu Administracyjnego sklepu.
  • Rabaty, kupony rabatowe i bony – dla najaktywniejszych lub najbardziej lojalnych Klientów możesz udzielić określonego rabatu lub korzyści. Rozdawaj bony, rabaty na poszczególny produkt, kategorię, markę czy indywidualną grupę Klientów.
  • Integracje z porównywarkami cen – zwiększenie sprzedaży dzięki integracji to najprostsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Ceneo, Nokaut, Okazje.info czy Skąpiec to najpopularniejsze porównywarki na rynku. Stań się widoczny dla innych!
  • Czasowa promocja – tak zwany hit lub szał cenowy możesz ustawić w wybranym przez siebie przedziale czasowym.
  • Sklep na Facebooku – sprzedawaj dla Fanów swojego sklepu! Bezpłatny sklep może zwiększyć Twoje zyski, a na dodatek pozwala na utrzymywanie stałej relacji z kupującymi.

Sklepy internetowe RedCart

Co dodatkowo powinny oferować platformy sklepowe?

  • Narzędzia SEO – dzięki którym na początku drogi możesz sam zająć się pozycjonowaniem. Głównie chodzi o wpisanie słów kluczowych w takie elementy sklepu jak: tytuł strony, opis strony, opisy obrazków, dodatkowe treści dla Google, obsługa błędów 404.
  • Przekierowania 301 – szczególnie przydatne podczas migracji na nową platformę – dzięki nim, gdy Klient trafi na link w starym sklepie, zostanie przekierowany do nowego.
  • Przyjazne URL – czyli definiowanie własnych linków.
  • Kupon Adwords – na określoną kwotę, dzięki któremu możemy zaplanować pierwsze reklamy – oferowany przez większość platform w standardzie :)
Sklep internetowy marketing

Narzędzia marketingowe, które wspomagają sprzedaż

Agata Banasik

Dodaj komentarz