0

Opinie Klientów w RedCart

Funkcjonalności dostępne na platformie RedCart pozwolą w Twoim sklepie rekomendować produkty wprost od zadowolonych Klientów.

W nowych szablonach w wersji 3.0. łatwiej jest odnaleźć elementy, dzięki którym poznamy wszystkie opinie Klientów o produkcie.
Takim elementem jest ocena produktu – w postaci przyznawanych gwiazdek pozwoli na szybkie zapoznanie się z  wartością produktu w ocenie innych użytkowników.

Dla sklepu internetowego jest to szansa na zdobycie nowych, potencjalnych Klientów ze względu na pozytywne opinie o produktach, jak i samym sklepie. Zaufanie jest bowiem najważniejszym czynnikiem, którego raz utraconego, nie da się tak szybko odbudować. Wykorzystanie popularności Social Media powoduje, że opinia naszego znajomego o produkcie czy sklepie staje się bardziej wiarygodna niż kilka innych umieszczonych przez anonimowych użytkowników.

Sklepy internetowe RedCart

Zakładka „Opinie Klientów” znajduje się obok elementu „Opis produktu” na karcie produktu w sklepie.  W zaawansowanych opcjach oprogramowania sklepu są do wyboru dwie możliwości dodawania komentarzy:
1. można skorzystać z wbudowanych komentarzy,
2. lub też można korzystać z dodawania komentarzy za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook.

Wyświetlanie recenzji i opinii Klientów o produktach w sklepie buduje wiarygodność sklepu, która jest podstawowym czynnikiem dokonywania zakupów. Dodatkowo, w konfiguracji komentarzy do produktów możemy wprowadzić identyfikatory osób, które będą moderatorami komentarzy w sklepie.

Opinie o produktach na platformie RedCart

Opinie Klientów RedCart

Serwisy zbierające opinie o produktach i sklepach internetowych zyskują na popularności, zwłaszcza, gdy zakupy w Internecie stają się elementem dnia codziennego. Brak zaufania wobec sprzedawców internetowych sprawia, że około 80% Klientów, którzy chcą dokonać zakupu w wybranym sklepie przeszukują Internet w poszukiwaniu opinii innych Klientów.

Najpopularniejszym serwisem opinii konsumentów jest portal Opineo, Cokupić, czy Ceneo – zaufane opinie.

Jeszcze do niedawna największą barierę w dokonywaniu zakupów online stanowił brak zaufania i strach przed oszustwem. Jednak jak pokazują wyniki badania TNS Polska dla serwisu Ceneo.pl, przez ostatnich kilka lat nastąpiła duża zmiana w świadomości polskich internautów – prawie połowa z nich (48 proc.) uważa e-zakupy za równie bezpieczne, co te tradycyjne. Kupujący kierują się zasadą ograniczonego zaufania – potrafią ocenić ryzyko związane z zakupami u danego sprzedawcy i sprawdzić jego wiarygodność. – źródło.

Jak napisać rzetelną opinie o produkcie czy sklepie?
– każda opinia powinna być poprawna pod względem gramatycznym, ortograficznym i stylistycznym,
– opinia powinna zawierać informacje o konkretnej transakcji w konkretnym sklepie,
– powinna być merytoryczna i przede wszystkim – obiektywna,
– bez względu na negatywną czy pozytywną opinię warto ją dodać ze względu na cenne informacje dotyczące możliwości zakupów w danym sklepie.

Ceneo zbadało zaufanie wśród Klientów sklepów interentowych

Sklepy internetowe

Agata Banasik

Dodaj komentarz