0

Ranking oprogramowań a zadowolenie Klientów

Zestawienia  i rankingi ułatwiają potencjalnym Klientom na zapoznanie się z wadami i zaletami konkretnych oprogramowań. Za co Klienci doceniają sklepy internetowe? Według badania wykonanego przez zespół Trusted Shops – Klienci cenią sobie zaangażowanie sklepów w rozwój oprogramowania tak, by zapewnić kompleksową obsługę podczas zamówienia.

 W Wielkiej Brytanii czy we Francji konsumenci są doświadczeni i oczekują określonego standardu obsługi. Właściciele sklepów muszą więc pójść o krok dalej i oferować nowe udogodnienia, aby wyróżnić się na tle innych sprzedawców i zdobyć dodatkowe punkty. Polacy nie są jeszcze tak surowi w ocenach jak Brytyjczycy i Niemcy, którzy zakupy online robią od lat, ale i u nas stopniowo rośnie grono świadomych konsumentów, oczekujących najwyższej jakości obsługi – komentuje Anna Rak, country manager Trusted Shops w Polsce. „

Czy oprogramowanie sklepowe ma bezpośredni wpływ na zadowolenie Klienta? Obiektywnie stwierdzając: im lepsze oprogramowanie, tym łatwiej Klientom będzie robiło się zakupy. Funkcjonalności, dzięki którym produkty można kupić za pomocą kilku kliknięć tak naprawdę stają się docenione dopiero po udanej transakcji przez Klienta. Pozytywne opinie tyczą się również rozwiązań mobilnych – czy sklep posiada wersję reponsywną i umożliwia zrobienie zakupów za pomocą tabletu czy smartfonu.

Sklepy internetowe RedCart

Czy najpopularniejsi producenci oprogramowań posiadają funkcje, które ułatwiają życie i właścicielom sklepów i Klientów?
Nasze wcześniej opublikowane zestawienia popularnych platform sklepów internetowych dostępnych na polskim rynku, gdzie znajdziesz między innymi:
RedCart czy Shoper,
Shoper czy Istore,
Istore czy RedCart,

Jeśli zamierzasz otworzyć sklep internetowy lub obecnie oprogramowanie sklepowe nie spełnia Twoich oczekiwań, sprawdzaj dokładnie nasz serwis i zobacz co wybierają inni Klienci. Dowiesz się także jakie wady i zalety mają poszczególne systemy sklepów internetowych. Wkrótce kolejne porównania!

Klienci e-commerce

Zadowolenie Klientów z e-zakupów

Agata Banasik

Dodaj komentarz