0

Psychologiczny zarys konsumenta sklepów internetowych

Zapewne, jako właściciele sklepów internetowych zastanawialiście się jak Klient dokonuje zakupu.

Czy jest cierpliwy jeśli chodzi o ładowanie się stron? Dzięki czemu czuje się pewniej kiedy przegląda produkt? Czy zależy im na newsletterach?

Rozwiązanie tych wszystkich zagadek znajduje się w ciekawej infografice poniżej 😉

„Understanding your customers is essential in order to maximise the experience your brand offers. This infographic by VoucherCloud gives an insight into the workings of the online shopper’s mind, and shows how you could be missing out on sales. ” – http://www.mycustomer.com/

Aktualizacja, 07.02.2014 – teraz, dzięki portalowi Nowy Marketing – infografika w pełni przetłumaczona :)

Psychologiczny portret użytkownika sklepów internetowych

Czy zastanawiałeś się nad psychologicznym portretem Klienta, który przegląda produkty we Twoim sklepie?

 

 

Agata Banasik

Dodaj komentarz