Jak zintegrować sklep internetowy z Allegro oraz na co zwrócić uwagę?

Prosta i funkcjonalna integracja sklepu internetowego z Allegro

Jak zintegrować sklep internetowy z Allegro i jednocześnie postawić przy tym na rozwiązanie w pełni funkcjonalne, proste, intuicyjne, do tego wszystkiego jednocześnie tanie? Najprostszym wyjściem jest skorzystanie z tzw. gotowej integracji, którą oferuje platforma sklepowa RedCart, co wiąże się przede wszystkim z wygodą – nie trzeba korzystać z żadnego zewnętrznego oprogramowania, ale można używać wielu zaawansowanych funkcji, które znacznie usprawniają sprzedaż.

Dwukierunkowa lub jednokierunkowa integracja sklepu z Allegro

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się na integrację swojego sklepu internetowego z Allegro, zyskując w ten sposób dostęp do największej platformy sprzedażowej w Polsce. Istnieje wiele możliwości w tym zakresie, różnią się one jednak funkcjonalnością oraz wygodą zastosowanych rozwiązań. Platforma RedCart oferuje swoim Klientom do wyboru tzw. dwukierunkową lub jednokierunkową integrację oraz szereg funkcji związanych z wystawieniem aukcji na Allegro. Dlatego dokonując wyboru spośród rozwiązań dostępnych na rynku warto zwrócić uwagę na:

Koszt i szybkość wdrożenia integracji z Allegro

Platforma sklepów internetowych RedCart oferuje tzw. gotową integrację z Allegro już w standardowym abonamencie, przy czym uruchomienie i sprzedaż zostało maksymalnie uproszczone dla wygody właściciela sklepu internetowego: wystarczy w swoim panelu sklepu wybrać i raz skonfigurować szablon aukcji, aby później masowo uruchamiać sprzedaż za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki integracji zyskujemy dostęp do kilkudziesięciu darmowych szablonów aukcyjnych, możliwe jest także zamówienie indywidualnej grafiki zgodnej z identyfikacją wizualną sklepu.

Aktualizację magazynu 

Integracja sklepu RedCart z Allegro umożliwia m.in. aktualizację stanów magazynowych w sklepie po dokonaniu zakupu przez klienta z jednej strony na Allegro, a z drugiej po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym oraz informowanie klientów Allegro o dostępności produktów.

Możliwość wystawiania wielu produktów jednocześnie

W odróżnieniu od rozwiązań, jakimi dysponuje konkurencja możliwe jest wystawienie wiele produktów jednocześnie, jako opcji licytacji lub opcji „kup teraz” , a dokonane przez klientów transakcje pojawią się w panelu administracyjnym jako nowe zamówienia.

Sprawną obsługę klienta

Moduł integracji z platformą aukcyjną umożliwia Klientowi konfigurację swojego zamówienia na podstawie dostępnych opcji, takich jak zmiana adresu wysyłki lub formy płatności. Dostarcza także informacji o dostępności produktów i ustala, jakie formy przesyłki pozostają do dyspozycji Klienta. Usprawnia proces sprzedaży dla obu stron, dzięki czemu nie trzeba już kontaktować się z Klientem w celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia. Dodatkowo, system pobiera informacje o wpłatach dokonanych przez płatności elektroniczne PauU.

Prostą konfigurację i funkcjonalność

Obsługa aukcji Allegro z poziomu panelu administracyjnego sklepu RedCart jest niezwykle prosta i sprawna, a jednocześnie bogata w przydatne funkcje. Aby wystawić produkt potrzebujemy jedynie wyboru i prostej konfiguracji szablonu sprzedaży, później możemy wystawiać masowo produkty za pomocą jednego kliknięcia lub szybko uruchamiać potrzebne funkcje. Dodatkowo, zdjęcia opisy i inne informacje o produkcie będą pobierać się automatycznie dzięki wykorzystaniu gotowych znaczników.

 

sklep internetowy allegro

Jak zintegrować sklep internetowy z Allegro

 

Dzięki integracji sklepu internetowego z Allegro zyskujemy szereg automatyzacji i rozwiązań usprawniających całość procesów sprzedaży, takich jak:

– automatyczne wznawianie aukcji lub automatyczne zakończenie po wyczerpaniu magazynu,
– automatyczne łączenie zamówień od tego samego Kupującego,
– rezerwacja produktów w sklepie po wystawieniu na Allegro,
– automatyczne pobieranie zdjęć, opisów i danych do aukcji,
– grupowanie towarów zakupionych przez jednego użytkownika na różnych aukcjach,
– automatyczne wystawianie komentarza (pozytyw za pozytyw),
– obsługa wielu kont Allegro,
– dodanie cech takich jak kolor i rozmiar do aukcji konkretnego produktu,
– opcja pobierania produktów z Allegro do sklepu.

 

 

 

Agata Banasik