0

Jak opisać produkt w sklepie internetowym?

Najczęstszym pytaniem nad którym głowią się przyszli i nowi właściciele sklepów – skąd wziąć dobre opisy produktów? Lub jak samemu opisać produkt w sklepie internetowym? Oto kilka porad i wyjaśnień, które mogą być przydatne przy tworzeniu sklepu.

Jeśli masz własne produkty, które będziesz wprowadzał do sklepu, np. własnoręcznie wykonaną biżuterię  – opisz dokładnie jakie elementy użyto na jej wykonanie. W opisie produktu nie musisz pisać w jaki sposób wykonano dany przedmiot – tego typu dłuższe opisy mają swoje zastosowanie dla blogu lub dodatkowej stronie poświęconej wyłącznie technice wykonania wyrobów. Jakie jest zastosowanie produktu – czy biżuteria nadaje się do codziennego użytku, czy ma zastosowanie jedynie na „wielkie okazje”. Czy

Przemawiaj językiem korzyści – zastosowanie tej metody jest o wiele bardziej skuteczne, niż wypisanie technicznych szczegółów produktu. Który opis według Ciebie lepiej brzmi?

1- „Wyjątkowa biżuteria wykonana jest z mlecznego bursztynu w kształcie „łezki”, oprawionego w srebro najwyższej próby. Wisiorek prezentuje się dobrze zarówno z zestawem ubrań do pracy, jak i podczas wyjścia do kina z przyjaciółkami. Do kompletu polecamy pasujące kolczyki i bransoletkę, które uzupełniają ten wyjątkowy zestaw.”
2 – „Wisiorek wykonany ze srebra i mlecznego bursztynu. Próba srebra to 925. Do kompletu również w sprzedaży kolczyki i bransoletka”.

Prawda, że pierwszy opis jest przyjaźniejszy i łatwiej przemawia do wyobraźni Klienta?

Sklepy internetowe RedCart

Kiedy nie masz swoich produktów i integrujesz się z hurtownią musisz mieć na uwadze to, że czeka Cię gruntowna zmiana opisu każdego produktu w sklepie.

Czy zintegrowany ze mną dostawca jest hurtownią dropshipping?

Najlepiej przygotowane hurtownie dropshipping na rynku przygotowują produkty pod względem opisu i dołączonych zdjęć (a czasem nawet i filmów). Gotowe opisy są łatwym rozwiązaniem dla początkujących sprzedawców. Niestety, z tych opisów korzystają też wszystkie inne sklepy. Co się wtedy dzieje? Google nie lubi powielanych treści – dlatego promowanie i widoczność Twojego sklepu może być mocno ograniczona.

Poszukujesz więcej informacji na temat jak opisać produkty w sklepie internetowym? Kliknij TUTAJ

 

sklep internetowy produkty

jak opisać produkty w sklepie internetowym

 

Agata Banasik

Dodaj komentarz